ثبت سفارش
تعداد
عنوان

سوالات متداول


1- چطور می توانم به سایت اعتماد کنم و خرید اینترنتی انجام بدهم؟
سیما انفورماتیک دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) می باشد که صحت فعالیت و کسب و کارسیما انفورماتیک را از سوی دستگاه های نظارتی مسئول تایید می کند.


2- نحوه پرداخت هزینه به صورت اقساطی هم انجام می شود؟
خیر. فعلا امکان پرداخت هزینه محصولات به صورت اقساطی وجود ندارد.


3- آیا پرداخت در محل امکان پذیر است؟
این امکان به صورت  فقط برای شهروندان تهران و اصفهان امکان پذیر می باشد و ساکنین بقیه شهر ها می بایست یا از طریق نمایندگی های ما و یا به صورت آنلاین پرداخت خود را ثبت کنند.


4- آیا می توانم پس از ثبت سفارش نهایی، سفارشم را لغو کنم؟
در صورتیکه کاربر سفارش خود را نهایی کرده باشد و تمام مراحل خرید را تایید و ثبت کرده باشد امکان لغو و اصلاح سفارش کالا وجود ندارد.


5- امکان مرجوع شدن کالا هم وجود دارد؟
بله. در صورتیکه مشخصات ثبت شده در سایت با کالای خریداری شده توسط کاربر مغایرت داشته باشد امکان مرجوعی کالا و عودت وجه امکان پذیر می باشد.


6- چگونه می توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
برای این کار می توانید به Sima.ir مراجعه کنید و روی عبارت "پیگیری سفارش" در قسمت بالای سایت کلیک کنید. در ادامه با تکمیل فیلد های مشخص شده می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.


7- ثبت نام در سایت برای خرید آنلاین الزامی است؟
بله. برای انجام مراحل خرید برای اولین بار باید کاربر در سایت عضو شود ولی اگر یکبار در سایت عضو شدید برای سفارش جدید نیاز به ثبت نام مجدد نیست.


8- امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد؟
بله. کاربران می توانند برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره ثابت 36662500-031 ، 031-36292800 ، 02188822995 و یا شماره همراه 09131062921 تماس حاصل فرمایند و کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.


9- آیا خرید کالا به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد؟
بله. کاربران می توانند علاوه بر ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی، به صورت حضوری نیز در تمام ایام هفته به جز جمعه ها و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 13.30 و عصر ها از ساعت 17 الی 21 به آدرس دفاتر فروش ما در تهران و اصفهان  مراجعه فرمایند و کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری نمایند.